مریم حیدری

تاریخ انتشار: می 13, 2024

۱۲ روش کسب درآمد با گوشی + نحوه نقد کردن درآمد

کسب درامد با گوشی

آیا به دنبال راهی ساده برای کسب درآمد هستید؟ یکی از بهترین روش ها برای پول درآوردن، استفاده از گوشی تلفن هوشمندی است که اکنون در دست دارید. گذشته از برقراری ارتباط با دوستان و خانواده، اکثر مردم از تلفن همراه خود برای انجام کارهایی مانند گشت زدن در رسانه های اجتماعی، بازی کردن و خرید استفاده می کنند. اما علاوه بر این ها، گوشی شما می تواند یک ابزار قدرتمند برای ایجاد فرصت های مالی و درآمدزایی باشد. هم اکنون که شما این مطلب را می خوانید، بسیاری از کارآفرینان باهوش در حال کسب درآمد جدی با تلفن همراه خود هستند. چه دانش آموز باشید، چه یک مادر خانه دار یا در هر سن و سال و نقشی که در جامعه دارید، می توانید درآمد قابل توجهی را از تلفن همراه خود بدست بیاورید. اگر می خواهید بدانید چگونه، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله ۱۲ راه کسب درآمد با گوشی را به شما معرفی می کنیم.

روش های کسب درآمد با گوشی

هنگامی که از تلفن خود برای کسب درآمد استفاده می کنید، پتانسیل درآمدزایی شما بستگی به این دارد که کدام روش را امتحان می کنید و چقدر زمان می خواهید برای آن صرف کنید. شما می توانید با گوشی خود به اندازه درآوردن پول تو جیبی یا هزینه های بزرگ تر و جدی زندگی پول بدست بیاورید. در ادامه به برخی از بهترین راه ها برای کسب درآمد با تلفن همراه می پردازیم.    

۱- در نظرسنجی ها شرکت کنید

شرکت در نظرسنجی ها

به اشتراک گذاشتن نظرات خود یکی از ساده ترین راه ها برای کسب درآمد با گوشی است. شرکت های زیادی وجود دارند که مایل به پرداخت پول برای انجام تحقیقات بازار مصرف خود هستند.

این شرکت ها برای تکمیل نظرسنجی ها و پاسخ به سؤالات خود پول پرداخت می کنند. مبلغی که می توانید کسب کنید بر اساس سایت نظرسنجی متفاوت است و گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.    

۲- چیزهایی را که نیاز ندارید بفروشید

اگر وسایل اضافی زیادی دارید که به دردتان نمی خورند، یک راه ساده برای کسب درآمد از تلفن خود دارید. بسیاری از کارشناسان “قانون شش ماه” را توصیه می کنند. اگر در شش ماه گذشته از چیزی استفاده نکرده اید یا نپوشیده اید، احتمالاً می توانید از شر آن خلاص شوید.

وسایل خود را در سایت هایی که برای این کار ایجاد شده اند لیست کنید و بفروشید. به همین سادگی و بدون بیرون رفتن از خانه می توانید از وسایل اضافی خود پول بدست بیاورید.

۳- بازی کنید و پول دربیاورید

اگر از بازی با گوشی خود لذت می برید، چرا از تلاش خود و زمانی که صرف می کنید پول به دست نمی آورید؟

هزاران بازی در بازار اپلیکیشن های گوشی های هوشمند امروزی موجود است. در حالی که بیشتر آن ها فقط راهی برای گذراندن وقت هستند، اما برنامه هایی وجود دارند که به شما کمک می کنند در حین سرگرمی نیز درآمد کسب کنید. به عنوان مثال KashKick برنامه ای است که در ازای امتحان کردن بازی های جدید و شرکت در نظرسنجی آن ها به شما پول پرداخت می کند.

آیا بازی کردن با گوشی شما را ثروتمند می کند؟ قطعا نه. اما این یک راه ساده برای دریافت مقداری پول اضافی با حداقل سرمایه گذاری در زمان است.

۴- از تیک تاک کسب درآمد کنید

TikTok یک پلتفرم رسانه اجتماعی بسیار محبوب است و اگر زمان زیادی را در برنامه صرف کنید، ممکن است بتوانید از حضور خود در آن درآمد کسب کنید.

راه های زیادی برای کسب درآمد در تیک تاک وجود دارد. بسته به نوع محتوایی که ایجاد می کنید، می توانید موارد زیر را امتحان کنید:

  • بازاریابی
  • پیوستن به صندوق سازندگان تیک تاک
  • پخش زنده
  • فروش
  • تبلیغات

همچنین می‌توانید از تیک تاک برای هدایت ترافیک به وب‌سایت یا فروشگاه الکترونیکی که مالک آن هستید استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که ابتدا باید به اندازه کافی دنبال کننده داشته باشید، بنابراین ممکن است این راهی برای کسب درآمد سریع نباشد. اما پس از مدتی می توانید درآمد قابل توجهی از حساب خود کسب کنید.

۵- یک کانال یوتیوبی ایجاد کنید

ساخت کانال یوتیوب

یوتیوب دومین شبکه اجتماعی محبوب دنیا محسوب می شود و طرفدارهای بسیاری دارد. بنابراین تنها کاری که شما برای کسب درآمد باید انجام دهید، جذب مخاطب است. اگر بتوانید یک کانال قوی ایجاد کنید و ساعات بازدید لازم برای کسب درآمد از طریق تبلیغات را داشته باشید، یوتیوب می‌ تواند راهی سودآور برای کسب درآمد از تلفن شما باشد. علاوه بر تبلیغات، می‌ توانید از یک کانال YouTube با روش های زیر نیز کسب درآمد کنید:

  • بازاریابی وابسته
  • فروش محصولات
  • عضویت در کانال
  • محتوای حمایت شده

ایجاد یک کانال جدید در یوتیوب و شروع آپلود ویدئو از تلفن همراه نسبتاً آسان است. اگر نمی دانید چه نوع محتوایی را انتخاب کنید، ممکن است لازم باشد زمانی را صرف مطالعه کنید تا بدانید کدام موضوع ها مخاطب های بیشتری دارند.

۶- عکاسی با گوشی و فروش عکس

آیا عاشق عکس گرفتن هستید؟ آیا همیشه با دوربین عکاسی یا گوشی خود از سوژه های ناب بهترین عکس ها را می گیرید؟ پس وقت آن رسیده است که اشتیاق خود را به سود تبدیل کنید. وب سایت هایی وجود دارند که به عکاسان اجازه می دهند عکس های خود را آپلود کرده و آن ها را بفروشند. وب سایت ها از هر فروش پورسانت دریافت می کنند و بقیه سود فروش برای شماست. با توجه به توانایی شما در عکاسی و وقتی که برای این کار صرف می کنید، می توانید درآمد قابل توجهی از فروش عکس هایتان داشته باشید.

۷- تولید محتوا با گوشی

یکی دیگر از راه‌ های آسان برای کسب درآمد از طریق تلفن همراه، تولید محتوای متنی، ویدئویی و عکسی در وبسایت ها و رسانه‌ های اجتماعی برای برندها و کانال های مختلف است. جالب اینجاست که با یک اپلیکیشن ساده می ‌توانید پست‌ ها، استوری ها، تبلیغات اجتماعی، گرافیک ‌ها، بنرها، تصاویر کوچک و موارد جذاب دیگر ایجاد کنید. صاحبان وبسایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف برای این کار نیروهای دورکاری استخدام می کنند و شما می توانید با یک گوشی هوشمند تمام این کارها را انجام دهید.

۸- تولید و انتشار پادکست

اگر به موضوع یا تخصص خاصی علاقه دارید، می توانید تولید پادکست خود را شروع کنید. با تلفن هوشمند خود می ‌توانید پادکست هایی را ضبط، ویرایش و منتشر کنید و از طریق تبلیغات کسب درآمد کنید. علاوه بر این، پس از بدست آوردن مخاطب های بسیار برای پادکست خود، می توانید محصولات خود را نیز در کنار آن بفروشید و پول بیشتری بدست بیاورید.

۹- اینستاگرام

کسب درامد با اینستاگرام

بدون شک اینستاگرام در ایران یکی از محبوب ترین و پرمخاطب ترین شبکه های اجتماعی است. مردم این روزها زمان زیادی را برای تماشا کردن پست ها و استوری های مختلف در اینستاگرام صرف می کنند. اما چرا از زمانی که برای این اپلیکیشن می گذارید، کسب درآمد نکنید؟ روش های مختلفی وجود دارد که می توانید با اکانت اینستاگرامی خود درآمدهای قابل توجهی را بدست بیاورید. به عنوان مثال:

  • آموزش
  • فروش محصولات
  • تبلیغات

قبل از هر چیزی، دقیقا مانند تیک تاک و یوتیوب، باید برای جذب فالوور تلاش کنید. شما می توانید این کار را بدون سرمایه خاصی و فقط با اطلاع از الگوریتم های اینستاگرام انجام دهید. ممکن است لازم باشد برای جذب مخاطب زمان زیادی را صرف کنید. اما پس از آن امکان کسب درآمدهای بالا از طریق این پلتفرم بسیار زیاد است.

۱۰- ارز دیجیتال

این روزها پلتفرم های مختلفی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها در بازار ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید و معاملات خود را انجام دهید. روش های مختلفی برای کسب درآمد از این طریق وجود دارد. کافی است مقداری سرمایه اولیه و یک گوشی هوشمند داشته باشید که با آن خرید و نگهداری ارز دیجیتال، تریدینگ یا سپرده گذاری خود را انجام دهید. همچنین شما می توانید از کوین ها یا ان اف تی های رایگان استفاده کنید و بدون هیچ سرمایه ای کسب درآمد خود را شروع کنید.

۱۱- افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marleting) یکی دیگر از راه های ساده برای کسب درآمد از گوشی تلفن همراه شماست. کافی است شما در اینستاگرام، تلگرام، تیک تاک، یوتیوب و … یک حساب کاربری فعال و پرمخاطب داشته باشید. سپس می توانید لینک فروش محصولات یا خدمات سایت های دیگر را دریافت کنید و آن را در حساب خود قرار دهید تا مخاطبان بیشتری آن را ببینند. هر زمان که مخاطبان شما از طریق آن لینک سفارش خود را تکمیل کنند و خریدی انجام دهند، درصدری از فروش محصول به شما تعلق می گیرد.

۱۲- نصب و تست نرم افزار

موسسات تحقیقاتی مختلفی وجود دارند که برای تست نرم افزارها به مخاطب هزینه پرداخت می کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از وب سایت بازدید کنید یا برنامه را دانلود کنید، آن را نصب و آزمایش کنید و یافته های خود را به شرکت مورد نظر گزارش دهید.

این یک راه کم استرس برای کسب درآمد از تلفن خود بدون تلاش زیاد است. اگر به دنبال سایتی هستید که برای آزمایش‌کنندگان هزینه پرداخت کند، UserTesting.com یا برنامه TryMyUI را امتحان کنید.

هر دو پلتفرم فرصت‌هایی را برای کاربران ارائه می ‌دهند. هرچه زمان بیشتری را صرف آزمایش محصولات دیجیتال کنید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

البته به نظر نمی رسد این روش برای مردم ایران کارآمد باشد. زیرا به طور کلی این شرکت ها برای تست نرم افزارهای خود روی جمعیت ایران حساب نمی کنند. اما شاید ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

برنامه های کسب درآمد با گوشی

برنامه های کسب درامد با گوشی

اپلیکیشن هایی وجود دارند که در ازای برخی اقدامات جوایزی را به کاربران خود می دهند. به عنوان مثال برای دیدن تبلیغات، راه رفتن، نظرسنجی، بازی کردن و موارد دیگر. در ادامه برخی از این برنامه ها را به شما معرفی می کنیم:

FreeCash: با این برنامه می ‌توانید برای تکمیل نظرسنجی‌ ها و سایر کارهای روزمره مانند امتحان کردن برنامه‌ های تلفن همراه، بازی‌ های آنلاین، تماشای ویدیوها و … کارت‌ های هدیه دریافت کنید.

Swagbucks: این اپلیکیشن نیز به شما امکان می دهد از طریق نظرسنجی، دانلود پیشنهادات، ویدیوها، بازی و جوایز خرید درآمد کسب کنید.

Damex: اپلیکیشن دامکس در ازای قدم هایی که برمی دارید، به شما پاداش هایی در قالب توکن های ارز دیجیتال می پردازد. در واقع هرچه بیشتر راه بروید، پول بیشتری بدست می آورید.

Survey Junkie: یکی از محبوب ترین پلتفرم های نظرسنجی پولی در جهان است و دارای پایگاه داده گسترده ای از نظرسنجی ها است. این پلتفرم متعلق به یک شرکت بینش مصرف کننده است که داده ها و تجزیه و تحلیل ها را به صنعت تحقیقات بازار ارائه می دهد. شما می توانید با شرکت کردن در این نظرسنجی ها پول دربیاورید.

سخن آخر

تلفن همراه تنها ابزاری برای برقراری ارتباط یا سرگرمی نیست. شما می توانید برای زمانی که صرف کار با گوشی خود و گشت زدن در شبکه های اجتماعی و اینترنت می کنید، پول بدست بیاورید و رسیدن به اهداف مالی خود را آسان تر کنید. کافی است علاقه و توانایی های خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن ها بهترین راه کسب درآمد از طریق تلفن همراه را برای خود انتخاب کنید. باور کنید به امتحان کردن آن می ارزد!

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پشتیبانی صرافی ریال

پاسخگوی سوالات ارزی شما هستیم

پشتیبانی صرافی ریال

پاسخگوی سوالات ارزی شما هستیم

پشتیبانی صرافی ریال