مریم حیدری

تاریخ انتشار: فوریه 24, 2024

4 روش ویژه واریز پول به حساب پی پال

واریز پول به پی پال

اهمیت حساب های الکترونیکی در زندگی روزمره ما انسان ها بیش از قبل شده و فعالیت های بین المللی بانکی سریع تر از گذشته انجام می‌شود. از همین رو ما قصد داریم چگونگی واریز وجه در حساب پی‌پل را توضیح دهیم.

لازم به ذکر است که از مارس 2020 ، دارندگان حساب شخصی پی‌پال برای نگهداری پول خود در این سیستم باید حساب پی‌پل کش داشته باشند (حساب پی پال آمریکا).

در این مقاله ۴ روش واریز پول به حساب پی پال را خواهید آموخت. این شیوه ها به سادگی توسط گوشی موبایل شما قابل انجام هستند. با ما همراه باشید.

اولین روش واریز پول به حساب پیپل

برای اینکه بتوانید مبلغی به حساب پی پال واریز کنید، لازم است در باره حساب نقدی یا Paypal Cash اطلاعاتی داشته باشید.

حساب نقدی یا Paypal کش چیست؟

حتما متن زیر را بخوانید!

این مطلب در مورد حساب پیپال کش و کش پلاس اطلاعات مفیدی را در زمینه انتقال پول نقد، اعتبار و یا حساب بانکی به کیف پول (بالانس) پی پال را ارائه می دهد. توجه داشته باشید که این امکان تنها برای دارندگان حساب پی پال آمریکا فعال است و برای دیگر نقاط دنیا اینچنین امکانی نیست. در واقع برای حساب های معمول پی پال که ما ایرانی ها استفاده می کنیم و معمولا برای کشورهای عربی و یا آسیای شرقی است، اینچنین امکاناتی وجود ندارد و مطالب این صفحه برای آنها صحیح نیست.

کارت PayPal Cash یک دبیت کارت است که به شما امکان می‌دهد از موجودی حساب خود برای خریدهای نقدی و اعتباری استفاده کنید. موضوعی که باید به آن توجه کنید، این است که حساب نقدی تنها برای شهروندان آمریکایی فعال است.

به این معنی است که تنها ساکنین ایالات متحده امکان استفاده از آن را دارند. برای انتقال پول به حساب پی پال خود لازم است از طریق دوست یا شرکت های واسطه به حساب نقدی دسترسی داشته باشید. البته ارائه این خدمات شامل کارمزد است.

با حساب Paypal Cash Plus امکان استفاده از تمامی خدمات حساب معمولی وجود دارد. همچنین صاحبان آن می‌توانند از دستگاه های خود پرداز پول دریافت کنند. یا با استفاده از اپلیکیشن پیپل به حساب فروشگاه ها وجه انتقال دهند.

اکنون متوجه شدید که لازمه واریز پول به حساب Paypal این است که به حساب نقدی دستری داشته باشید. در ادامه 4 روش واریز وجه را به شما توضیح می‌دهیم. با ما همراه باشید.

ثبت نام در Paypal Cash

این سیستم هزینه های اندکی دارد که در افزایش موجودی حساب پی پال تاثیر گذار است. برای گرفتن این کارت به سایت پی پال مراجعه نمایید. بر روی گزینه Get the Card کلیک کرده و بر طبق دستورالعمل‌هایی که به شما داده می‎شود، پیش بروید.

پی پال کش پلاس - واریز پول به پی پال

زمانی که برای این کار درخواست می‎دهید، پی‌پال از طریق ایمیل با شما در ارتباط خواهد بود.

  • اگر حساب شخصی پی‌پال شما قبل از تاریخ 29 مارس 2020 تایید شود، یعنی پیش از این یک حساب PayPal Cash داشته‎اید. بنابراین اگر این کارت را نمی‌خواهید لازم نیست برایداشتن آن ثبت نام کنید و به مرحله 3 بروید.
  • اگر حساب جدیدی دارید، با ثبت نام برای پی پال کش، به طور خودکار حساب شما  به PayPal Cash تبدیل می‎شود. این امر به آن  معناست که می‎توانید به حساب خود پول اضافه  کرده و یا  در آن پول نگه دارید.

فعال کردن کارت پی پال کش

زمانی که  PayPal Cash card را دریافت کردید، آن را فعال نمایید. هنگامی که در ایمیل خود کارت را دریافت کردید، لازم است اقدام به فعالسازی آن نمایید. در ادامه به شما می‌گوییم، چگونه این کار را انجام دهید:

  • بر روی گوشی و یا تبلت خود، اپلیکیشن پی‌پال را باز کنید. نماد چرخ دنده را در بالا سمت راست خواهید دید. آن را انتخاب کنید. روی PayPal Cash Card ضربه زده و اطلاعات درخواستی را وارد کنید و در مرحله آخر روی Activate Card بزنید.
  • اگر با کامپیوتر کار می‌کنید به بخش تائید کارت پی پال, رفته، ثبت نام کنید و بر روی گزینه Activate Card کلیک نمایید. بر طبق دستورالعمل‌هایی که به شما داده می‎شود، عمل نمایید.

استفاده از اپلیکیشن پی پال جهت واریز پول

در این مرحله، اپلیکیشن پی‌پال را در گوشی همراه و یا تبلت خود باز کنید.  این اپلیکیشن با حرف P آبی نمایش داده می‌شود. به طور کلی شما آن را بر روی صفحه اصلی و یا  منوی برنامه‎ها پیدا خواهید کرد.

در بخش مرکزی صفحه اپلیکیشن پی پال شما می‌توانید موجودی خود را ببینید. این گزینه تنها در صورت داشتن حساب PayPal Cash فعال خواهد بود. گزینه Add Money را انتخاب کنید. این گزینه در پایین صفحه و به رنگ آبی طراحی شده است.

اکنون زمان واریز پول است. بر روی Add cash ضربه بزنید. حساب Cash Plus خود را در صورت نیاز ارتقا دهید. اگر اولین بار است که به پی‌پل مبلغی اضافه می کنید و قبلاً این کار را نکرده اید، از شما خواسته می شود به Cash Plus ارتقا دهید. شرایط را بخوانید و برای تأیید، روی ادامه کلیک کنید.

واریز پول توسط نزدیک ترین فروشگاه

یک فروشگاه در نزدیکی خود انتخاب کنید. برای یافتن نزدیکترین مکان می‎توانید نام فروشگاه را از روی لیست انتخاب کنید.

همچنین با استفاده از نقشه‎ایی که در گوشه بالا سمت راست قرار گرفته است، انجام این کار برای شما امکان‌پذیر خواهد بود. هزینه PayPal Cash هر خرده‎فروش (فروشگاه) در کنار نام آن نشان داده خواهد شد.

  • برای انجام مراحل باقیمانده بهتر است صبر کنید تا به مکان مورد نظر نزدیک شوید. شما یک بارکد ایجاد خواهید کرد که فقط 1 ساعت فعال باقی می‌ماند. باید آن را به صندوقدار محل تحویل دهید.

اکنون لازم است بر روی گزینه Generate Barcode ضربه بزنید. این گزینه در پایین صفحه قرار گرفته است. با ضربه زدن بر  روی آن،  یک بارکد خاص برای حساب پی پال به  شما نشان داده خواهد شد که تنها برای یک ساعت اعتبار دارد.

دقت نمائید که اگر بعد از گذشت یک ساعت به مکان رسیدید ، باید بارکدی جدید ایجاد کنید. بارکد و پول نقد خود را به محل مورد نظر برسانید.

صندوقدار بارکد را اسکن کرده و پول نقد و پرداخت هزینه را بررسی می کند. در نهایت او یک رسید به شما ارائه خواهد کرد. اگر پی پال کش داشته باشید، فروشگاه آن را برای اضافه کردن وجه استفاده خواهد کرد. در حدود 15 دقیقه پول در حساب PayPal شما در دسترس خواهد بود.

دومین روش واریز وجه به حساب پی‌پال

با استفاده از حساب بانکی در اپلیکیشن موبایل

اپ پی پال را در تلفن همراه و یا تبلت خود باز کنید. این گزینه معمولا بر روی صفحه اصلی و یا در منوی برنامه‌ها وجود دارد. لازم است بدانید که انتقال پول از حساب بانکی، کاملا رایگان است.

مطمئن شوید که دارای حساب Cash Plus و یا PayPal Cash هستید. همانطور که در ابتدا خواندید، با آغاز ماه مارس در سال 2020 ، برای ذخیره پول در پی‌پال، دارندگان حساب شخصی باید حساب پی‌پال کش داشته باشند.

پس از ورود به اپ، به پایین صفحه رفته و به دنبال گزینه PayPal Balance باشید.

  • اگر حساب شما قبل از 29 مارس 2020 تأیید شده باشد و یا کارت PayPal Cash داشته باشید، حساب شما به طور خودکار به PayPal Cash تبدیل میشود. پس از آن متوجه میزان موجودی خواهید شد و می‌توانید با حساب بانکی یا هر روش دیگری به حساب خود پول اضافه کنید.
  • اگر بعد از این تاریخ حساب شخصی خود را افتتاح کرده باشید و بخش PayPal Balance را مشاهده نکنید، به این معنا است که PayPal Cash  را ندارید. دراین حالت،  هنوز می‎توانید یک حساب بانکی، اعتباری یا کارت نقدی را متصل کنید. به این ترتیب پرداخت‌، ارسال و یا دریافت مجاز است، اما نمی‎توانید به حساب PayPal خود پول اضافه کنید تا در آنجا ذخیره شود.
  • اگر PayPal Cash ندارید و می‎خواهید پول را در حساب پی‌پل خود نگه دارید، می‎توانید آن را به یکی از دو روش دریافت نمایید:
  1. از شخصی بخواهید تا به حساب پیپال شما پول ارسال کند. سپس، گزینه معامله یا ترید را انتخاب کنید. پس از آن در صفحه اپلیکیشن گزینه Keep را انتخاب کنید. برای وارد کردن اطلاعات شخصی خود، دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید تا بتوانید واریز پول به حساب پی پال را انجام دهید.
  2. برای داشتن و یا فعال کردن دبیت کارت حساب، اقدام کنید. برای این منظور می‎توانید از سایت رسمی Paypal استفاده نمایید.

چگونگی متصل کردن حساب بانکی با پی پال

اگر تاکنون به یک حساب بانکی لینک نداده‎اید، لازم است اکنون آن را انجام دهید. برای این منظور می‎توانید از روش‌های زیر استفاده نمایید:

  • روی نماد چرخ دنده در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
  • گزینهBanks and Cards ( بانکها و کارتها ) را انتخاب کنید.
  • اگر قبلاً حساب بانکی خود را مشاهده کردید، می توانید از مرحله 3 عبور کنید.
  • برای متصل کردن حساب، روی گزینه Link a Card or Bank Account در پایین صفحه ضربه بزنید و سپس وارد بخش Bank account بشوید.
  • حساب بانکی خود در لیست را انتخاب کنید. اگر آن را نمی‌بینید، نام آن را در نوار بالای صفحه جستجو کنید.
  • پس از انتخاب بانک مورد نظر خود، برای ورود به سیستم و تأیید خودکار حساب، دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.
  • اگر هنگام جستجو نام بانک خود را نمی‌بینید، گزینه Enter Your Bank را انتخاب نمائید. و برای ارسال اطلاعات حساب بانکی خود، دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید. در سه روز کاری آینده، PayPal دو سپرده کوچک به حساب بانکی شما واریز خواهد کرد.

وقتی سپرده‌ها را دریافت کردید، به بخش Banks and Cards اپلیکیشن برگردید. بانک خود را انتخاب کرده و مبلغ واریز را تأیید کنید. پس از تأیید، می‌توانید از حساب بانکی خود پول را به حساب پیپل منتقل کنید.

مراحل واریز پول در اپلیکیشن موبایل

ابتدا لازم است گزینه PayPal balance را انتخاب کنید. این گزینه تقریبا در بخش میانی اپلیکیشن وجود دارد. اکنون گزینه Add Money که در پایین صفحه نمایش بوده و رنگ آبی دارد را انتخاب کنید.

مراحل واریز پول به پی پال در اپلیکیشن

بخش Add from your bank را انتخاب کنید. اگر نیاز بود به بخش حساب بانکی که می‎خواهید برای انتقال پول استفاده کنید، وارد شوید.

اگر اولین بار است که به پیپل مبلغی اضافه می‌کنید و قبلاً این کار را نکرده‎اید، از شما خواسته می‎شود برای PayPal Cash Plus ثبت نام کنید. برای اینکار شرایط و هزینه‎های معرفی شده در برنامه را بخوانید.

وقتی به طور کامل آنها را مطالعه کردید، برای تأیید گزینه Agree & Continue را انتخاب کنید. مبلغ مورد نظر را وارد کرده و Next را انتخاب کنید تا صفحه تأیید ظاهر ‌شود. گزینه Add to Your Balance اطلاعات انتقال وجه طی 3 معامله گذشته حساب شما را نشان می‌دهد.

روش سوم  واریز پول به پی ‌پال

از حساب بانکی خود بر روی کامپیوتر استفاده کنید

برای ثبت نام  حساب به سایت پی پال مراجعه کنید. ابتدا باید وارد سیستم شوید که در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. همانطور که قبلا گفتیم، انتقال وجه از حساب بانکی شما کاملا رایگان است.

مطمئن شوید که یک حساب نقدی پیپال دارید. از مارس سال 2020، دارندگان حساب شخصی برای ذخیره پول ملزم هستند که یک حساب پی پال کش پلاس داشته باشند. پس از ورود به PayPal، به پایین اسکرول کنید و به بخش PayPal Balance بروید.

  • مانند روش های قبلی واریز پول به پی پال، اگر حساب شما قبل از 29 مارس 2020 تأیید شده باشد و یا کارت PayPal Cash داشته باشید، حساب به صورت خودکار به PayPal Cash تبدیل می‌شود. در آن یک موجودی مشاهده خواهید کرد و می‌توانید با حساب بانکی یا هر روش دیگری وجه را به حساب خود اضافه کنید.
  • اگر بعد از این تاریخ حساب شخصی خود را افتتاح کرده باشید و بخش PayPal Balance را مشاهده نکنید، به این معنا است که PayPal Cashدر اختیار ندارید. در این حالت، هنوز می‎توانید یک حساب بانکی، اعتباری را متصل کنید. بدین ترتیب پرداخت ها، ارسال ها و یا دریافتی ها قابل انجام است؛ اما نمی‎توانید به حساب PayPal خود پول اضافه کنید تا در آنجا ذخیره شود.

 نحوه واریز پول به حساب پی پال با استفاده از کیف پول

بر روی گزینه Wallet کلیک کنید. این گزینه در بالای صفحه قرار دارد.

یک حساب بانکی متصل به حساب پی پال خود ایجاد کنید. اگر تا به حال این کار را انجام نداده اید، لازم است برای انتقال پول یک لینک یا پیوند ایجاد کنید.

معمولاً می‌توانید حساب بانکی خود را طی چند دقیقه متصل و تأیید کنید، اما ممکن است برای بعضی از بانک‌ها 3 روز طول بکشد. در ادامه چگونگی لینک دادن به حساب پی‌پال توضیح داده شده است.

  • بر روی گزینه Link a card or bank کلیک کنید.
  • اگر بانک خود را در لیست مشاهده کردید، روی نام آن کلیک کنید و برای ورود به سیستم دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید. پس از ورود به سیستم، حساب شما تأیید شده و می‌توانید انتقال پول را شروع کنید.
  • اگر بانک خود را مشاهده نمی‌کنید، سعی کنید آن را در نوار جستجو در قسمت بالای صفحه جستجو کنید. اگر پیدا نشد، بر روی گزینه Enter your bank details کلیک کرده تا اطلاعات حساب بانکی خود را وارد نمائید. طبق دستورالعمل‌های ارائه شده، مراحل ثبت اطلاعات را تکمیل کنید.

در طی  3 روز کاری آینده، پی پال دو سپرده کوچک به حساب بانکی شما واریز خواهد کرد. وقتی سپرده‌ها را دریافت کردید، دوباره وارد اکانت پی پال شده و روی گزینه Wallet کلیک کنید.

بانک خود را انتخاب کرده و مبلغ سپرده را تأیید کنید. پس از تأیید، می‌توانید پول را به حساب پی پال واریز کنید.

 انتقال یا واریز پول به پی پال با استفاده از کامپیوتر

بخش Transfer Money یا Add Money را برای انتقال یا واریز پول به پی پال انتخاب کنید. با توجه  به نوع حسابی که دارید ، یکی از این گزینه‌های زیر را در حساب خود می‌بینید.

نحوه انتقال پول در حساب پی پال

سپس برای اضافه کردن مبلغ لازم است که Add Money to Your Balance را انتخاب نمائید. بانک خود را انتخاب کرده و مبلغ مورد نظر برای انتقال را وارد کنید.

برای انتقال پول لازم است از گزینه های personal یا business استفاده کنید. پس از انتخاب هر کدام، صفحه تایید برای شما به نمایش در خواهد آمد. بر روی گزینه (amount) برای تایید اطلاعات و مبلغ قابل انتقال کلیک کنید. انتقال وجه بعد از 3 تا 5 روز کاری در حساب PayPal به شما نشان داده خواهد شد.

روش چهارم  واریز پول به پی ‌پال

نقد کردن چک

برای انجام این کار اپلیکیشن پی‌پال را بر روی گوشی و تبلت باز کنید. اگر هنوز چکی را که می‌خواهید واریز کنید تأیید نکرده‌اید، بهتر است قبل از هر کاری، آن را تائید کنید.

واریز چک به حساب PayPal شما رایگان است، اما پردازش آن ممکن است حداکثر 10 روز کاری طول بکشد. اگر می‌خواهید سرعت کار را بالا ببرید، می‌توانید هزینه کمی را پرداخت کرده تا مبلغ خود را در عرض چند دقیقه دریافت کنید.

در 4 روش واریز پول به حساب پی پال باید مطمئن شوید که حساب پی پال پلاس دارید. از مارس سال 2020، پی‌پال دارندگان حساب شخصی را ملزم کرده که اگر می‌خواهند پول خود را در PayPal ذخیره کنند، باید یک حساب نقدی PayPal داشته باشند.

پس از ورود به PayPal، به پایین صفحه اسکرول کرده و بخش PayPal Balance را پیدا کنید.

  • اگر حساب شما قبل از 29 مارس 2020 تأیید شده باشد و یا کارت PayPal Cash داشته باشید، حساب شما به طور خودکار به PayPal Cash تبدیل می‌شود. در آن یک موجودی مشاهده خواهید کرد و می‌توانید چک ها را به حساب PayPal خود واریز کنید.
  • اگر بعد از تاریخ ذکر شده حساب شخصی خود را افتتاح کرده باشید و بخش PayPal Balance را مشاهده نکنید، به این معنا است که شما PayPal Cash ندارید. هنوز می‎توانید یک حساب بانکی، اعتباری یا کارت نقدی را به حساب اصلی متصل کنید و فعالیت های خود را انجام دهید. اما نمی‎توانید به حساب PayPal خود پول اضافه کنید تا در آنجا ذخیره شود.
  • اگر PayPal Cash ندارید و می‌خواهید پول را در حساب خود نگه دارید، می‌توانید آن را به یکی از دو روش دریافت نمایید:
  • از شخصی بخواهید تا به حساب PayPal شما پول ارسال کند. سپس، گزینه ترید را انتخاب کنید. برای وارد کردن اطلاعات شخصی خود، دستورالعمل‌های اپلیکیشن را دنبال کنید تا بتوانید پول را اضافه کنید.
  • برای داشتن و یا فعال کردن دبیت کارت حساب پی‌پال، اقدام کنید. برای این منظور می‎توانید به سایت پیپل مراجعه نمایید.

مراحل نقد کردن چک در حساب پی پال

ابتدا لازم است وارد بخش Balance بشوید. این گزینه در بالای صفحه مشخص شده است. گزینه Add Money را انتخاب کرده و سپس به بخش Cash a Check بروید.

اطلاعات بالانس پی پال - واریز پول به پی پال

در صورتی که برای اولین بار است که قصد واریز پول به حساب پی پال را دارید، از شما خواسته می‎شود برای PayPal Cash Plus ثبت نام کنید. بعد از خواندن شرایط و هزینه های مورد نیاز، گزینه Agree & Continue را برای تائید انتخاب نمائید.

اطلاعات را دوباره بررسی و مرور کرده و وارد بخش Get Started بشوید. به برنامه امکان دسترسی به موقعیت مکانی و دوربین را بدهید.  شرایط و ضوابط را مرور کنید و برای قبول کردن آنها روی Accept کلیک کنید.

مشخصات شخصی خود را وارد کرده و Agree and Continue را لمس کنید. برای ادامه فرآیند باید تاریخ تولد، شماره تأمین اجتماعی و شماره تلفن خود را نیز ارائه دهید. در صفحه تأیید روی Done کلیک کنید. اکنون باید اطلاعات چک را وارد کنید.

وارد کردن اطلاعات چک در حساب پی‌پل

ابتدا مبلغ چک را وارد کنید. بر روی گزینه $0.00 که در بالای صفحه نمایش وجود دارد، کلیک کرده و مبلغ کامل چک را وارد کنید. گزینه Front of check باعث می‌شود تا صفحه دوربین ظاهر شود. برنامه بلافاصله تصویر جلویی چک را ضبط می‌کند.

اسکن چک توسط اپلیکیشن پی پال

گزینه Back of check را انتخاب کرده تا مجددا صفحه دوربین باز شود. چک را برگردانید و آن را دوباره تراز کنید. این برنامه از قسمت پشتی چک عکس می‌گیرد. سپس لازم است گزینه Next را لمس کنید.

این امکان را در اختیار دارید تا مدت زمان انتظار برای دریافت پول را انتخاب کنید. اگر ظرف چند دقیقه پول را می‌خواهید، گزینه کارمزد 5 دلار را انتخاب کنید. چنانچه می‌خواهید این کار به صورت رایگان انجام شود، باید 10 روز در انتظار بمانید. برای این کار لازم است گزینه No Fee را لمس کنید.

حالا لازم است Confirm را انتخاب کنید. یک پیام تأیید ظاهر می شود و به شما اطلاع می دهد که آیا  مشکلی در چک وجود دارد یا خیر؟ ظرف 10 روز و بدون اینکه هزینه‌ایی برای شما داشته باشد، مانده موجودی به حساب PayPal واریز خواهد شد.

برای موافقت با شرایط لازم است Accept را لمس کنید. سرویس چک پی پال اکنون اعتبار چک را تأیید می‌کند. این فرآیند فقط باید چند ثانیه طول بکشد، اما گاهی ممکن است به 5 دقیقه زمان نیاز داشته باشد. تا زمانی که پیام تأیید را دریافت نکردید، به سراغ مرحله بعدی نروید.

چک را باطل کنید و مدارک را ارائه دهید: تا زمانی که برنامه از شما درخواست نکرده است، بررسی چک را باطل نکنید.  هنگامی که این کار انجام شد، با یک مارکر به طور  واضح کلمه VOID را در قسمت جلوی چک بنویسید. سپس دستورالعمل‌های اپلیکیشن را دنبال کرده تا عکس جدید چک را بگیرید. پس از اتمام این روند، صفحه تأیید ظاهر می‌شود.

جمع بندی

در این مقاله با 4 روش واریز پول به حساب پی پال آشنا شدید. بسیار مهم است برای انجام این کار حساب پی پال کش در اختیار داشته باشید. همانطور که خواندید، این حساب برای انجام تمامی مراحل مورد نیاز است.

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، لازم است به حساب Paypal Cash یا Paypal Cash Plus دسترسی داشته باشید تا بتوانید واریز وجه را انجام دهید.

با اتصال یک حساب بانکی به پی پال خود، می‌توانید پرداخت، ارسال و دریافت پول را انجام دهید. اما امکان واریز پول را نخواهید داشت. در صورتی که علاقه مند بودید چگونگی داشتن درآمد دلاری را در وبلاگ سایت ریال مطالعه کنید.

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید. فراموش نکنید که نظرات خود را اعلام کنید تا اگر نیاز به راهنمایی داشتید، به شما کمک کنیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پشتیبانی صرافی ریال

پاسخگوی سوالات ارزی شما هستیم

پشتیبانی صرافی ریال

پاسخگوی سوالات ارزی شما هستیم

پشتیبانی صرافی ریال