علی

تاریخ انتشار: نوامبر 12, 2022

مقایسه وسترن یونیون و پی پال

مقایسه وسترن یونیون و پی پال

وسترن یونیون و پی پال هردو غول تجارت الکترونیک در حوزه پیمنت هستند و به ما امکان ارسال پول به خارج از کشور را می دهند. اما کدامیک برای انتقال پول به دوستان، خانواده و یا تجارت خارجی شما ارزانتر است؟ ما مقایسه وسترن یونیون و پی پال را برای شما انجام دادیم!

آنها چگونه کار می کنند؟

وسترن یونیون:

برای انتقال پول از این طریق وارد سایت مانی گرم شوید. مقدار پولی که قصد انتقال آن را دارید را وارد و تایید کنید. مشخص کنید که چگونه ارسال شود و به مقصد واریز شود. ( شما می توانید گزینه ی ملاقات و یا تماس با مشاور را انتخاب کنید). هنگامی که نرخ ارز و هزینه های پرداخت شده شما را تأیید می کنید، مانی گرام پول را به نرخ مقصد تبدیل کرده و به حساب بانکی دریافت کننده واریز می کند. اگر پول شما نقد است، گیرنده می تواند از طریق دفاتر مانی گرام در تمام نقاط دنیا، آنرا برداشت کند.

پی پال:

جهت انتقال وجه از طریق پی پال، شما به این نیاز دارید که یک حساب پی پال افتتاح کنید. بعد از آن شما می توانید دلار پی پال، موجودی حساب بانکی و یا اعتبار پی پال را برای گیرنده مورد نظرتان ارسال کنید.

کدامیک کارمزد کمتری دارند؟

وسترن یونیون:

این سرویس پول زیادی برای انتقال وجه بین المللی از شما دریافت می کند. اگر چه کارمزد وسترن یونیون از ۵ دلار شروع می شود، در صورت پرداخت با کارت اعتباری یا نقدی جهت انتقال پول نقد در بعضی کشور ها می تواند تا ۴۵ دلار باشد.

پی پال:

اگر شما قصد انتقال دلار پی پال و یا موجودی حساب بانکی  از طریق پی پال را داشته باشید،با توجه به مبدأ و مقصد، شما می بایست کارمزد نیم درصدی تا ۲درصد را پرداخت کنید.در صورتیکه پرداخت های شما توسط کارت اعتباری، نقدی و یا اعتبار پی پال باشد میزان کارمزد شما تا ۲.۹٪ الی ۳.۹٪ افزایش پیدا می کند.

کدامیک نرخ تبدیل ارز بهتری دارند؟

برای اینکه متوجه بشیم کدامیک گزینه مناسبی برای انتقال وجه ارائه می کند،‌ باید به بازار میانی ( که در ایران بازار آزاد نامیده می شود) توجه کرد. این بازار تعیین کننده ضریب تبدیل نرخ ارز و قیمت خرید و فروش می باشد.

وسترنیونیون:

با توجه به کشوری که قصد انجام حواله ارزی به آن را دارید، وسترن یونیون بیش از ۶٪ از شما کارمزد دریافت می کند. اگر شما قصد ارسال پول با مقادیر بالا را دارید ( بیش از ۲۰۰۰ دلار)، وسترن یونیون بهترین انتخاب می باشد.

پی پال:

این شرکت جهت محاسبه نرخ تبدیل ارز برای مشتریان، نرخ ارز پایه را به همراه ۲.۵٪ سود در نظر می گیرد. پی پال نرخ های خود را هر دو روز یکبار به روز رسانی می کند.

محاسبه نرخ پایه پی پال بسیار پیچیده می باشد و به صورت متوالی از سمت این شرکت اعلام خواهد شد.  بهترین راه برای محاسبه دقیق نرخ تبدیل ارز توسط این شرکت، استفاده از حسابگر نرخ  پی پال می باشد که در ادامه لینک چند سایت را برای انجام این کار در اختیارتان قرار می دهیم.

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پشتیبانی صرافی ریال

پاسخگوی سوالات ارزی شما هستیم

پشتیبانی صرافی ریال

پاسخگوی سوالات ارزی شما هستیم

پشتیبانی صرافی ریال