مریم حیدری

تاریخ انتشار: آگوست 13, 2024

کیف پول پرفکت مانی چیست و چگونه استفاده می شود؟

کیف پول پرفکت

همه افرادی که به دلایل مختلفی با کشورهای خارجی در ارتباط هستند، باید به یک شبکه پرداخت جهانی دسترسی داشته باشند. استفاده از این شبکه می تواند برای خرید و فروش، دریافت دستمزد، انتقال پول برای خانواده و دوستان، پرداخت پول برای خریدهای آنلاین و … باشد که البته سهولت دسترسی و امنیت آن بسیار مهم است. پرفکت مانی دقیقا همان چیزی است که هر کسی برای تراکنش های مالی بین المللی خود به آن نیاز دارد. این شبکه پرداخت بین المللی امکان معامله و پرداخت های مالی سریع و آسان را در سراسر جهان فراهم کرده و کیف پول آن به یکی از کیف پول های امن و محبوب در میان کاربران تبدیل شده است. اگر شما هم برای انجام معاملات و اهداف تجاری یا شخصی خود به یک کیف پول دیجیتالی امن و قابل استفاده در ایران نیاز دارید، با ما همراه باشید. ما هرآنچه را که لازم است درباره کیف پول پرفکت مانی و نحوه ساخت آن بدانید به شما می گوییم.

کیف پول پرفکت مانی چیست؟

کیف پول پرفکت مانی یک پلتفرم بین المللی است که مانند تمام کیف پول های دیجیتال دیگر به شما امکان ذخیره، انتقال و دریافت ارزهای مختلف را می دهد. تا اینجا شاید به نکته جذابی درباره آن بر نخورده باشید. اما در ادامه با ویژگی های عالی و منحصر به فرد آن بیشتر آشنا می شوید.

اولین نکته مهمی که در رابطه با این کیف پول باید بدانید، امکان نصب و استفاده رایگان از آن است. همچنین تا کنون هیچگونه تحریمی را علیه ایرانیان اعمال نکرده و شما می توانید به راحتی معملات خود را با این والت انجام دهید. پشتیبانی از زبان فارسی نیز یکی دیگر از ویژگی های مثبت کیف پول پرفکت مانی است که می تواند برای ایرانیان بسیار مهم و کاربردی باشد.

علاوه براین، امنیت بالای این کیف پول آن را به یک روش مطمئن برای پرداخت های ارزی و بین المللی تبدیل کرده است. به طور کلی این کیف پول الکترونیکی کاربردهای بسیاری دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • ذخیر، انتقال و دریافت ارزهای مختلف
  • پرداخت های درون برنامه ای
  • خرید از فروشگاه های آنلاین داخلی و خارجی
  • خرید و فروش انواع ارز دیجیتال
  • ثبت نام در آزمون های بین المللی
  • رزرو هتل، بلیط هواپیما و ….

چگونه کیف پول پرفکت مانی بسازیم؟

ساخت کیف پول پرفکت مانی بسیار ساده است و تنها با انجام چند مرحله به سرعت انجام می شود. برای شروع ابتدا باید وارد سایت رسمی پرفکت مانی شوید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از اینکه در سایت ثبت نام کردید، می توانید آدرس حساب و رمز مخصوص خود را دریافت کرده و به کیف پول پرفکت مانی دسترسی پیدا کنید. برای اینکه تمام این کارها را به درستی و بدون نقص انجام دهید، با ما مرحله به مرحله پیش بروید:

۱. ابتدا باید وارد سایت رسمی پرفکت مانی به آدرس https://perfectmoney.is شوید و روی گزینه ثبت نام یا ایجاد حساب کاربری register, signup, create an account کلیک کنید.

۲. در صفحه ای که اکنون برای شما باز شده است، اطلاعاتی را که از شما می خواهد به زبان انگلیسی وارد کنید. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، شهر، کشور، کد پستی، ایمیل، شماره تلفن، نوع حساب (شخصی)، رمز عبور و تایید آن است.

۳. عدد تصادفی که برای شناسایی ربات مشخص شده را در فیلد مربوطه وارد کنید. در آخر نیز شرایط و قوانین استفاده از پرفکت مانی را مطالعه کرده و توافق نامه را بررسی کنید.

۴. اکنون روی گزینه Register کلیک کنید تا حساب پرفکت مانی شما ایجاد شود.

۵. پس از ثبت نام یک لینک تایید و کد عضویت (Member ID) به ایمیل شما ارسال می شود. این کد و رمز عبور برای ورود به حساب کاربری شما ضروری است. آن ها را به خاطر بسپارید و یک جای مطمئن نگهداری کنید.

۶. روی لینک ارسال شده کلیک کنید تا به وبسایت پرفکت مانی هدایت شوید. در این قسمت با کلیک بر روی گزینه ورود می توانید کد عضویت را در قسمت مورد نظر وارد کنید.

۷. پس از وارد کردن کد عضویت و رمز عبور خود روی گزینه Authorize کلیک کنید تا وارد کیف پول پرفکت مانی خود شوید و بتوانید از امکانات آن استفاده کنید.

طرز کار با کیف پول پرفکت مانی

نحوه استفاده از کیف پول پرفکت مانی

اکنون که ساخت کیف پول پرفکت مانی شما با موفقیت به پایان رسید، باید یاد بگیرید که چگونه از آن استفاده کنید. همانطور که گفتیم طرز کار این کیف پول دیجیتال بسیار ساده است. به ویژه اگر زبان آن را به فارسی تغییر دهید. اما با این حال نیاز است که نکاتی را درباره آن بدانید.

شارژ کیف پول پرفکت مانی

برای واریز پول به حساب کیف پولتان نیز باید از صرافی های آنلاینی استفاده کنید که خدمات تبدیل ریال به دلار پرفکت مانی را ارائه می دهند. برای این کار باید یک کوپن پرفکت مانی خریداری کنید. کوپن پرفکت مانی شامل یک کد عددی است که نشان دهنده مقدار مشخصی ارز در حساب شما است. دقیقا چیزی شبیه به کارت شارژ خط تلفن همراه.

شما می توانید با وارد کردن کدی که روی کوپن نوشته شده است مبلغ مورد نظر را به حساب خود اضافه کنید. برای این کار باید به تنظیمات حساب کاربری خود رفته و گزینه e-Voucher را انتخاب کنید. سپس باید شماره ۱۰ رقمی و کد فعال سازی ۱۶ رقمی ووچر را وارد کنید تا مبلغ مورد نظر به حساب شما اضافه شود.

افزایش امنیت حساب

پرفکت مانی امکان احزار هویت دو مرحله ای را برای افزایش امنیت کیف پول خود در نظر گرفته است. بنابراین شما با انتخاب یک رمز عبور قوی و انتخاب گزینه احراز هویت دو مرحله ای می توانید امنیت حساب خود را افزایش دهید. این اقدامات می توانند حساب شما را از هک شدن محافظت کنند.

انجام تراکنش

انجام تراکنش با کیف پول پرفکت مانی بسیار ساده و سریع است. شما می توانید با کلیک بر روی گزینه دریافت، مبلغ مشخصی را از منبع مورد نظر خود دریافت کنید. همچنین برای انتقال نیز کافی است روی گزینه انتقال کلیک کنید، مقدار ارز مورد نظر و آدرس کیف پول پرفکت مانی طرف مقابل را نیز وارد کنید تا به سرعت انتقال ارز شما انجام شود. برای خرید نیز کافی است به درگاه هایی که در سایت ها و اپلیکیشن های مختلف وجود دارد وارد شده و از حساب پرفکت مانی خود پرداخت انجام دهید.

چگونه کیف پول پرفکت مانی را دانلود کنیم؟

شما می توانید علاوه بر استفاده از نسخه تحت وب،‌ با دانلود کیف پول پرفکت مانی در گوشی موبایل خود به راحتی و در همه جا حساب خود را مدیریت کنید. برای دانلود این والت برای گوشی های اندروید به گوگل پلی و برای گوشی های ios به اپل استور مراجعه کنید.

آدرس کیف پول پرفکت مانی کجاست؟

برای انجام بسیاری از مبادلات آنلاین خود نیاز است که آدرس کیف پول پرفکت مانی خود را داشته باشید. اما آیا می دانید که این آدرس را باید از کجا پیدا کنید؟

برای پیدا کردن این آدرس ابتدا باید وارد اکانت خود در سایت رسمی پرفکت مانی شوید. در صفحه ای که پیش روی شماست، روی گزینه setting کلیک کنید تا صفحه تنظیمات حساب شما باز شود. اکنون باید به دنبال کادری بگردید که در سربرگ آن My Accounts نوشته شده باشد. در این کادر آیکون هایی وجود دارد که مربوط به کیف پول طلا، بیت کوین، دلار و یورو هستند. رو به روی این کادرها آدرس کیف پول مربوط به آن ارز نوشته شده است. شما می توانید آدرس هرکدام از این کیف پول ها را که می خواهید از رو به روی کادر مربوطه بردارید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پشتیبانی صرافی ریال

پاسخگوی سوالات ارزی شما هستیم

پشتیبانی صرافی ریال

پاسخگوی سوالات ارزی شما هستیم

پشتیبانی صرافی ریال